Jun 20, 2012

I'm Fine ! الحمد لله

Assalamualaikum . hai . Alhamdulillah . harini shery dah okayy . tak macam semalam . yang macam orang meroyan hee . sampai dua entry dah cite pasal DIA je .hee :/


(baca semula klik je k)


Emm tapi syukur Alhamdulillah . tak tahu kenapa shery tiba tiba okay . mungkin Allah dah makburkan doa shery kot . supaya terima je . that ketentuan Ilahi :)


malam tadi dalam pukul 1lebih kot dia ada mesej shery . time nak bukak mesej tu . Ya Allah ! hanya Tuhan je yang tahu betapa mengeletarnya tangan shery . Jantung ni berdebar tak payah nak cakaplah beats fast like a train. tak tahu kenapa .Bila bukak je mesej tu.Alhamdulillah mesejnye sedap didengar dan lega dibaca . Bila baca tu . shery tahu dia tulis dengan sepenuh hati . Dan shery pon akan cuba redho dengan sepenuh hati . Dia mintak maaf sedangkan dia langsung tak buat salah apa apa pon kat shery. Shery pon sedar yang selama ni shery yang patut minta maaf sebab selama kitaorang bersama . shery yang selalu sakitkan hati dia . Dan Alhamdulillah dia maafkan . :)


just so you know . We're still friend . tak perlu kot macam orang orang lain yang bermusuh dengan EX dia sendiri . N shery pon tak pernah benci dia . Sumpah ! tak ada perasaan benci pon dalam hati ini. Macam shery cakap:


"macam mana shery nak benci seseorang yang penah bertahta dalam hati shery ni kan ? :) "

so tak mungkin sangat shery nak benci dia . no point , kitaorang pulak break up bukan sebab masing masing curang or apa .  :) biarkanlah dia menjalani hidup yang baru ? I must be strong ! like my friend say :


"Allah dah tentukan semuanya . mungkin Allah nak bagi shery seseorang yang lebih baik dari ini . Siapalah kita nak mempersoalkan semua tu"

Yes ! that true . credit to My Dearest FRiends . yang tak berhenti bagi shery sokongan . ilove you guys .
Alhamdulillah sebab Allah give them to me :) 


YOU !



saya rindu awak sangat sangat . mungkin saya tak harus , tapi saya lakukan . 




saya harap saya boleh lupakan awak sebagai mana awak lupakan saya . :)




saya mintak maaf
sebab no matter what saya akan sayang awak 
(until i've new boyfriend haha )


Dan kalau saya diberi pilihan . Saya tak melepaskan awak pergi . 

tapi ... 


saya tahu . kehidupan mesti di terus kan .


You ! 

saya menangis tapi bukan kerana perlukan awak balik .
bukan jugak sebab saya nak awak .
Tapi sebab saya dah sedar .
Saya perlu belajar cara untuk melepaskan awak dari hidup saya :)



saya jugak sedang melupakan semua kenangan yang lalu . 

Awak , saya akan cuba lupakan awak .
saya janji saya akan cuba untuk semuanya . saya juga akan cuba bahagia dengan melihat awak bahagia . 
Awak dah doakan saya kan ? jadi saya mesti boleh buat . 
Dengan izin Allah . saya pasti boleh buat . :)
Awak jaga diri okay . no matter what . saya akan sentiasa berdoa untuk awak  :)



Guys , the moral value dari shery ialah : 

Kalau korang sayang dia ,korang kena jaga dia betul betul . korang jangan pikir yang dia tiada perasaan . 
korang kena ingat balik kenangan bahagia anda dengan dia . susah senang nak bersama dengan dia ye . beringat laa hehe
emm okaylah korang . korang layan je picture kat bawah ni k teruskan meng-skroll . hehe
byebye XX










No comments:

Post a Comment