May 25, 2012

I miss you

Assalamualaikum , salam sejahtera ,salam perpaduan , salam khidmat negara dan salam 1Malaysia

"MALAYSIA BOLEH"
*gaye tangan gengam ala-ala mcm ni lah kami akan angkat*

Tengah relax2 tibe2 teringat ayat ni . ayat nilah yg selalu appear dalam pale otak aku sampai sekarang . Ya Allah aku sangat rindu kan waktu ni . 
zaman di PLKN je korang akan dengar perkataan MALAYSIA BOLEH tiap kali org sebut SALAM 1MALAYSIA . 

macam kenangan manis ,pahit,tawar,masin yg ade di PLKN taw . pade korg yg da pegi korg akan paham :. even mule2 korg memang tanak pegi . :) 

"eee. xnak lah pegi . nanti kena kawat . bebelang muke cam kuda belang"
"ee xnk lah nti kena buli"
"ee takot . kat sane mesti ade hantu"

kebiasaan ayat ni laa org duk sebut . dan percaya la salah 1 dari ayat ni aku ade ckp gak hehe :D
seminggu korang duk situ mesti korg dah rase xnak balik . humpp rindunye bile ingattttt . da laa sebenarnye bukan ni yg aku nk sampaikan . aku nak sampaikan rindu pade awok2 HORNET .





CC > HORNET SANGAT SPORTING ....! :D

korang nak tau kat cni wira2 hornet salu cakap WIRAWATI2 hornet tbaikk . comei2 belaka . hehe
bg kami pulak WIRA HORNET terbaikkkk sebab ade abg SepuLLLLLLLLLLLL! AHAHA :P
kalau nak tau sepul ni jadi gilaan wanita *kecuali aku k*  haha nati aku try cari pic die kalau jupe hahaha . acahh je bkn gilaan ramai tapi gelagat die buat org gelepor gelekek . org kate die cam xbetul cket . tp cikgu pon salu menyakat die . heee wirawati hornet siap reka "tepuk2 lagi tau tuk die" haha

"Tepuk tepuk abang sepul . abang sepul . LOve foreverrrrrrrrrrrr HAHA"

-musuh wirawati hornet-

sebenarnye dulu kami xde masalah pape pon ngan die ni tapi die sendiri yg timbulkan . :/
padahal dulu kite anggap semuanye adik beradik . termasuk lah die :)
tapi sejak die buat perangai kami da hilang 1 adik beradik . mulanye camni ...
die nak balik cuti Deepavali *die india muslim* tapi tuan xbenarkan kot . sebab tu die bgtau kat mak die yg budak bilik buli die . die ciap petik lagi name org yg buli die *nasib aku xde*
sejak die petik name . Cikgu D *cikgu singa* panggil name2 org yg die petik . cikgu marah2 kat org2 yg name kne petik . sbenarnye xde org yg tau kes kecuali org2 name yg kena petik . tp dorg silap sebab sbelom aku nak masuk bilik pas balik dari jupe kluaga aku . ade sorg ckgu cantik , tetarik menarik dan mmg THE Boooooommmmm hehe CIKGU Y . die tanye aku 

Cikgu : Awak P ape ?
aku : saya P2  kenapa cikgu ?
cikgu : oh kenal x F ? *mase tuk name2 pendek aku xtaw k .*
aku : name penuh die ape ckgu ? sy xingat laa
cikgu : ckgu pon xpastilah sayang name penuh die . Alaa yg bgtau die kena buli ngn korg ni haa . alaa die India Muslim ! bilik awak die sorg je India muslim kan ?
aku : *angkat kening terus tau yg mane se * sy nampak die kat bilik rehat rasenye . jap sy pggil
cikgu : ok . tq sayang . cepat cket k . *cikgu Y mmg suke bsayang2 :)

aku :  F ckgu nk jupe .
F : kenapa ? *ceh2 wat2  xtaw .
aku :  F, ckgu ckp awk nak blk ye ke ? kenapa ?
F : eh mane ade . xdelah
Aku : tipu laa . ckgu ckp . die ckp awk kate ade org buli awak ? bdk blk kita kan ? sapa?
F : aah . adelaa budak2 ni buli .  aku xdaye la . aku nk blk . aku rindu BF aku
aku : *dalam hati cakpa'pakwe ko ko rindu ? bkn mak ko ' kurg asammm . * alaa suh je lah die dtg .
f : klaa aku nk pegi pejabat . bye2 .

aku senyap jela pastu g masuk bilik n aku gtaw kat member ku syg c cantik c comel Elly . tp kiteorg dua jela tahu . sampai Org2 yg namemye di petik td balik smbil muke bengang n duk bebel2 . aku pon taye lah nape ? tapi dorg xnk gtaw . elly taye pon dorg xnk gtau . smpai lah aku bisik ngn C comel C cute C Umi . aku cakap

"sherry dah tahu sebab ape korang kena panggil huhuhu"

umi pndang pastu ckp

"shhhhhhhh jgn gtaw . ckgu xbg bgtau ." 

aku pon angguk sambil kenyit mat ke elly . sbb elly kan dah tahu . hehhehe nak djadikan cerita dorg sume tau . aku pon malas dah nak bcerita . tibe2 tringat naik darah pulak hahaha gare2 die jugak sedang orang lain tgh bsuka ria bjoging bermain . tp kami2 kena panggil kat padang kawat tuk buat pengakuan . nasib teduh sket . tp gare2 die jgk kami2 xpegi makan . sebab takot ustaz denda lambat g solat . nasib lahhh ustazku yg baik telah memberi kbenarkan kpde awok2 P2 pegi makan lepas sembahyg magrib . terima kasih cikgu yg bagitahu kat MAkcik2 kantin suh simpan mknan tuk kami . kalau x . kami KEBULURAN terutama c kuat makan Cikk FAra Eliza Hazha hehehe (jangan mara ye syg)

dahlaaa malas nak cite pasal CIK F... ni . ummm back to the happy story k . heee

nak tau ? set2 hornet ade cikgu kesayangan . n ckgu ksygan sy gakkk hee ni cikgu die  



CC ... name die Cikgu Hazmi Zaid . sape2 nak kenal klik2 laa hehehe
cikgu ni memang tbaik kami syg sgt kat die . nak tau kenapa ? sebab die salu layan kerenah kiteorg yg kadang2 sdikit nakal , dan malas nk kawat . kenangan paling xleh lupe . time die tgh mengajar Wirawati Hornet bkawat . tgh syok2 bkawat . tibe ade angin tiup . kalau angin saje xpe . ni angin yg xmenyenangkan bau . massyaAllah . sape yg kentut . hehehe ayat ckgu mi yg buat kami pecah perot

"pertama kali saya bau ketot wirawati sebusuk ni !"*slen org kelate :)

hahaha memang pecah perot laa . tapi xde sape yg mengaku sape yg kentut . biaselah kan ? sape nak ngaku berak tengah jalan . even kalau ckgu mi sendiri yg kentut pon . xkan die nk ngaku HAHA 

cikgu mi ni bagus . die tahu je time kiteorg tgh xde mood . xbersemangat . die mesti ade buat care supaye kiteorg semua mood happy balik . Cc . camne lah kiteorg x sayang . ade satu lg yg buat aku tringat . time Last day latihan kawat . sbb sok dah kena lawan . tp ade masalah sikit sb tukang bg arahan tarik diri saat akhir . awok2 ni ramai yg nagis sebab sedihla kan ketua tu buat camtu . ade smpai nk gaduh pon ade . tp cikgu yg baik hati ni jgk bg kteorg suh tenang2 . jangan tarik diri . cikgu Hazmi n cikgu Shahrul :) cikgu hazmi memang terbaikkkkkkkk xde org leh lawan die taw dlm hati kami :)
cikgu sharol pon same . die punye kauseling memang bagus . time kali die bg nasihat mesti org akn tsenyum . contoh kalau org tu sedang jatuh . tp bile die bg kate2 semangat mesti orang tu akan bangun balik :) 

Ya Allah ! semoga engkau sentiase memberi cikgu2 yg baik ini kesihatan yang baik , kau lindungilah mereka walau dimana mereka berada . sesungguhnye mereka terlalu baik dalam menjaga kami . kekalkan lah ingatan mereka supaya mereka sentiasa mengingati kami . begitu juga dengan kami . kau kekalkan lah ingati kami agar terus mengingati mereka . sesungguhnya engkau yg maha mengetahui lagi maha penyayang . Amin :)


Doa dari ku buat Sahabat2

YA ALLAH , engkau sentuhkanlah hati sahabat-sahabatku ini disaat mereka jauh dariMU ... pelukkanlah hati mereka di saat mereka mencintai sesiapa lebih dariMU,peliharalah iman mereka selalu YA ALLAH ! Amin... sesungguhnye ku rapuhkan jari jemariku menjungjung ke langit, mendonggak ke awan,bibirku tak henti-henti berkata dengan deraian air mata jernih,mengucapkan syukur dengan segala nikmat kerana telah mempertemukan dan mengurniakan sahabat-sahabat seperti mereka kepadaku ....
YA ALLAH , ku mohon agar Engkau sentiasa mencerahkan rahmatMU kepada sahabatku-sahabatku ini...dan kekalkanlah nama mereka,wajah mereka ddalam dadaku,walaupon dalam diri mereka tidak ada namaku,wajahku, bahkan diriku sekalipon di buang ... YA ALLAH ,jagalah diri mereka sepertimane kau jaga hubungan silaturahim ini, walaupon jasatku di mamah bumi . AMIN


AWOK2 HORNET KALAU DAH BACE SAMPAI HABIS . COMMENT KAT TEPI TU K . TULIS NAME AWOK CONTOH "sherry plkn hornet" biar shery tau yg korang dah bace . tq . love you xoxo ! :)

2 comments:

  1. kita sygg awakk ! sygg sgt2.. syg korg sume ! believe me.. u all the best think dat i never had.. love u hornet !

    ReplyDelete
  2. i love you more elly . u r everthing to me . biarlah org nk ckp ape pon . shery syg awok2 sgt2 :(

    ReplyDelete