Dec 29, 2015

Takkan kerana cinta yang belum pasti....

Takkan kerana cinta yang belum pasti.  Yang belum kau miliki , Kau dah merajuk dengan ilahi .. 

Allah kejam dengan aku ! ...

*Wanita pertama yang disuka Aiman , menolaknya tanpa memberi peluang dirinya untuk membuktikan cintanya .*

Aiman : Nasss, Wardah tolak aku . Tolak aku sampai jatuh . Sakit Nassss .... 
Anas : Hahahahahhahahahahaa. kelakar lah kau nie . 
Aiman : Aku hairan kenapa dia nak berkawan jee dengan aku, sedangkan aku cinta and sayang sangat kat dia . Ahhhhh ! dunia nie tak adil !

Anas : aku kenal si aiman nie . Bukan senang nak jatuh hati . Dah jatuh hati . Di lukai pula..... * dalam hati *
Aiman : Nasss , aku patah hati . Kenapa Allah kejam dengan aku . Aduh !! Kenapa sakit sangat !  
Anass : Ok Fine . Aku nak tanya kau . Sekarang umur kau berapa ?
Aiman : Baru 20 tahun . eheee
Anass : kalau kau dapat dia , kau nak buat apa . Tunang ? Kahwin ? 
Aimin : * senyum kambing*
Anas : sabar bro ! tulang rusuk kau takkan tertukar . kalau suke . doaa lah . bukan nya menyalahkan Tuhan . 
kita hidup ni bukan untuk bercinta je.

No comments:

Post a Comment