Sep 21, 2013

Jealous with other people's friendship

Helloo bloggerland, harini nak post entry pasal Sahabat lagi . tapi kali ni it's not about my friendship . it's about OTHER PEOPLE'S friendship. 

and seriously, mereka mereka yang kat bawah ni aku tak kenal langsung . jumpa pon tak pernah, bercakap pon tak pernah, apatah lagi bertweet tweet kat twitter . senang cerita . memang tak kenal langsunglah . Tapi aku suka tengok friendship dorang ber-Empat. :) 

kalau nak tahu . 2 3 hari ni aku tak  boleh tidur . jadi aku mengisi kebosanan aku dengan stalk twitter, instagram,blog, keek dorang . best sangat . betul !

haaaa nak tahu mereka tu siapa???

mereka ialah AizatAbd , AkbarAzman , MegatAD , AnnaKhayalan #MB4 (korang klik je nama dorang kalau nak follow twitter dorang k) and kat bawah ni ada 2keping gambar dorang yang aku copy . and i hope dorang tak kisah hahaha

ni mereka : >



sweet kan ? hmm seriously, I don't know what's the real & true meaning of friends until i see their friendship. Their friendship are so sweet . that's why, sometimes i'm little jealous with them :')

haaa . cuba baca kat bawah ni . aku copy dari twitter AkbarAzman. maybe time ni Akbar tengah down and i dont know why . tapi tengok . kawan kawan dia bagi dia semangat . and i think thats so sweettttttt ! kalau aku ialah Akbar . aku adalah orang yang paling beruntung . And ayat dorang buat aku akan bangun and bukak mata semestinya ;)

Megat AD
"Kekadang. kau merasakan yang dia bagi harapan dekat kau. Dia sayang kau, Tapi sebenarnya. itu cuma perasaan kau. perasaan yang tak tipu diri kau tapi akan makan diri kau nanti. Disebabkan kau suka dia. Kau sayangkan dia. Tapi sebenarnya dia tak sukakan kau pun. And cara dia layan kau. Sama je macam orang lain. Tapi disebabkan kau suka dia. Timbul perasaan yang mengatakan dia pun suka kau. Dan bila dia bla. Timbul isu mainkan perasaan."

Anna Khayalan
"Although it seems okay in the beginning, kita still tak boleh make a conclusion out of someone's way of treating us. Being nice means being nice. Being romantic sometimes are just jokes. But bila once dah suka, kita akan cari sebab cari alasan kenapa nak suka kita. Fikir sendiri. Reflect diri. Then apa yang megat cakap tu happens."

Aizat Abd
"baaa . eventhough it's right in front of you, there's something you can't have. no matter how much you reach out your hand, there's something that you can never touch. if the person fated to be with you, it doesn't matter how much you hate him in the beginning."

hmm entah kenapa . even dorang tak cakap kat aku . tapi aku rasa . kata kata dorang so deep . And aku macam paham je situasi Akbar . And kata kata yang kawan kawan dia cakap macam kena jugak untuk aku . So, tak salah kan kalau aku ambik ayat dorang ni tuk bukakkan mata aku . supaya tak perlu berharap for something or someone i know i can't have :')

okaylah korang . that's all for now . silalah baca dan hayati ayat ayat dorang ni . mana lah tahu korang pon rasa macam Akbar, and me rase hehehe . 

p/s for AkbarAzman and #mb4 : Akbar ,  i don't know what's wrong with you and maybe because i don't know who you are but i think we are the same shoes  . hihihi  and to all #MB4 > i hope korang tak kisah i write about korang harini. sorry. tq kbye :)


No comments:

Post a Comment