Sep 9, 2012

Friends just for life


aku rindu My BFF sangat-sangat . tapi aku tahu dia dah tak perlukan aku . Dia dah ada N . N sentiasa ada disaat dia perlukan . Tak macam aku . tp sometime aku rasa macam Dia tengah bersedih/masalah . Tapi aku tak boleh nak mesej or call dia then tanya . Aku dah penat kot . yelah dah banyak kali aku mesej dia mintak maaf . Even aku sendiri tahu . aku tak salah pape pon . Aku penatttttttttttt.

memang dulu , dia sentiasa ada di saat aku perlukan . time aku mesej or call dia mesti akan bagi aku kata-kata semangat . walaupon kadang-kadang dia selalu buat perangai gila-gila . sekarang ni aku rasa cam dah lali tanpa luahkan perasaan aku kat siapa-siapa pon . aku dah macam bengap . n tak tahu apa maksud BFF . 

Now , semuannya aku nak panggil sahabat lah . And i'm sorry my dear dear friends aku dah tak percaya ayat "kawan selamanya" cz bagi aku sekarang " Friends just for life " :)

No comments:

Post a Comment