Jul 27, 2011

Ketagihhhh

hooolaaaaaaaaa ... 
haiii kalian semua ... selamat petang .... harinie aku bangun sedikit lewat ... HAHA
maunye tidokkk ... tidoo kul3pagi smlm ...HAHA


emmm sebenarnye aku xtau nak tulis GAPo ?
tapi tetap gak nak tulis ... grrr ... nie aku malas ... kalau da stat bkk asik nak bukak jek ... 
tu laa org kate KETAGIH ...HEHE


mmm k . telanjur da bukak blog aku rase2 aku ade idea da nk bcerita tentang ape arini ... 
cite pasal MIMPI aku malam tadi ... HEHE
mesti org akan ckp tah pape tahu nk cite sal mimpi pulak ... it's oke (ade aku kisah?) HAHA


semalam aku mimpi aku n sekeluarga bercuti ke PARIS semperna HARI KELUARGA ....
bapok best dalam mimpi tu ... aku ase HAPPY gile ... yg nak gelaknye aku sekeluarga pandai cakap PARIS ... padahal realiti aku ? hampehhhh ... da laa tu kat ctu kan orgnye baik sgt ... seronok ... kteorg pginap kat HOTEL ... suasana die kekuning-2an cam dalam istana ... kiteorg tempah makanan ... tp xingat benda name makanan tu ...HAHA lawak2 ... tapi baru nak makan ade pulak org kacau suh bangun .. urghhhh (ganggu je)

huh! bile laa masenye kami sekeluarga nak pegi bcuti kat PARIS pulak ea ? 
aku suke gile PARIS ... dulu wktu kecik2 sampai aku bharap aku dapat laki org PARIS ... HEHE (kecik-2 da gatai naa) bile da besa ni ade gak terpikir ... cari gak manusia2 rakyat PARIS kat fesbok nie .. tp xjupo lagi laaa  ... tapi tu ar .. kalau da mmg jodoh aku ngn org PARIS aku bsyukur gile ... HEHE 
tapi takpe .. kalau xpon dapat p0n jejaka dari PARIS . dapat org MALAYSia tp  honeymon kat PARIS pon boleh pon boleh  ... cehhh perasan jek ... HEHEHe


tengok ye aku siap berangan lagi... 




















HEHEHE cantik kan ... urghhhhhh bile laa masenye nak p PARIS ek .... HAHA ... 
k laa ... aku nk makan jap ... cket lagi aku nk wat artical sal PERANCiS lak ... HUHU

No comments:

Post a Comment