Mar 16, 2011

tibe-tibe teringat kisah zaman sekolah ... ... ^_^

emm malam sepi gini wat aku tringat zaman sekolah laa plop ... huh !
zaman waktu fom1 ... e ... seronok sangat bile ingt ... 
waktu fom1 2 laa stat aku suke kat budak kerang bawah nie ...HEHE

macho x ? emm not bad laa kan2 ... ahakz ... 
dulu die nie "kepala kelas aku" eh silap ... "ketua kelas" EHEE .. tapi die nie xgaye arh ketua kelas coz pemalas ... xleh harap ... da laa 2 kuat usik org ... ramai sangat org yang die usik ... salah 1 darinye ... 
aku laaa .... die nie cabaran aku ... nak tau kenape ? sebab .. die nie salu blawan tempat PERTAME dalam kelas dgn aku ... kadang2 die num1 .. kadang aku ... huh tulaa jadi cabaran aku ... aku xnak kalah ngan die ... ahakz ... die nie jgn xtau da laa suke usik org ... gosipkan org pon die suke sgt laa ... haih ! xade sape yang xpenah kena gosip ngn die ... e ... nasiblaa kelas kiteorg nie sporting laa jgk n pyabar  ... law x abez ranap laa c die ni ... HAHA ... die nie salu gak gosipkan aku dgn makhluk2 ALLAH y aku xpnah ade prasaan ... mula PIAN pastu AMIRUL a.k.a rambot palsu ...... HEHE (jahatnye aku nie kan2) ... Tapi tulaa ... 
die xsedar yang dulu aku suke kat die ... bknnye makhluk2 ALLAH yang die gosipkan 2 ..  :'> HAHA (blushing lak) sebenarnye dulu waktu fom1 aku mag suke kat die .. tapi die je yang tak tahu ... aku tak tahu laa die xtau o buat2 tak tahu .... aku nie pulak jenis yang suke pendam ... yela tak nak t orang kate "perigi cari timba" ye x ??? pendam punye pendam ... tibe laaa saat orang gosipkan c die nie dengan sorang kaum hawa yang bername "nor'an" ... gosip punye gosip ... aku dengar pengakuan dari pihak hawa yang die mmg suke dengan c die nie ... sedihnye YA ALLAH tuhan je yang tahu ... tapi aku ... gini a ... law da tahu yang bergelar "kawan" suke kan sesorg yang aku suke ... aku mula laa nak jauhkan diri ... xnak rapat sangat ... coz takot t ade yang makan hati ... biarlah aku je yang makan hati sesorang .... walaupon sedih ... aku redho jek ... :'( 

emm naik fom2 ... aku da xsame kelas ngan die da ... die kelas atas pade aku ... xtau a bakpe .. padahal kputusan aku pon bagus gak cam die ... aku boleh sangat cakap kat cikgu tapi aku saja malas ... malas nak 1kelas ngan die da ... bkn ape .. takut xleh lupe ... nak2 aku dapat tahu nor'an still suke kan die ... xpelaa jauhkan laaa... haha 

masoklah fom3 ... segalenye bmule ... aku da tak ade prasaan kat die ag ... waktu fom2 mmg xminat da .. tapi sikit jelaa ... hehe waktu fom3 nie .. aku kelas atas dari die ...HAHA bangga jap .... tapi tulaa ... peliknye waktu fom3 laa statnye die panggil aku dengan panggilan "kerang"  ... aku pelik gak tang mane pikiran die dapat idea panggil aku dengan name tu tah ... setahu aku ... kerang tu makanan kan ? 


hurmmm ... tah laaa pelik2 aku di buatnye .... asal aku lalu je kelas die , tak kira laa waktu tu aku nak pegi ke bilik guru ke tandas ke ? name tu laa jadi sebutan die ... gare-gare die sampai kawan2 aku taye "shery nape die panggil shery kerang! " erghhhh ... kadang2 rase nak mara pon ade bile dorang taye gtu ... bkn nak mara sebab ape ... sebab aku sendiri tak tahu benda maksud die ... HEHE 

panggilan "kerang" die nie kekal sampai sekarang ...  asal messege aku gnie "kerang! " "kerang ! wat pe ? chat ? " HEHE ... pelikkan ... apelaa yang die pikir kan bile col me like that ... kadang2 sampai aku agak2 KERANG tu brmaksud "HAI" ... HEHE lawak3 ... aku pon xtau laa sampai bila die nak panggil aku gtu ...aku pon xkisah selame mane pon die nak panggil aku gtu .. cz bagi aku panggilan gtu laa yang membuat aku sentiase mengenali dan mengingati die ..mane laa tau , law 1ari aku n die LOST CONTACT ..n tibe2 aku o die yang muncul .. cara yang mmbuatkan aku n die akan ingat ialah panggilan nie... aku pon arap die sntiase menengenali dan mengingati panggilan 2 ... bagi aku panggilan tu C0MELL laa ... EHEE ... mungkin ade hikmah jugak atas semua yang terjadikan kan ... (^_^)v emmm ... aku ase setakat nie je kot imbasan zaman dahulu ku kot... HAHA ! n aku ngan die pon sudah serasi menjadi kawan dunia akhirat .. 

mesti ade gak yang nak tahu sapekah makhluk ALLAH yang ku gelar C DIE tu kan ?
k laa nie line die ... sape2 nk bkenalan ngan die ... inform kat aku dulu k ... 
coz die da rasmi mjadi kawan baik aku o BFF ... so , jgn cuba2 yaa ... haha ....

ni link die ... nak bkenalan ... pandai2 laa ADD FB die ek .... huhu



2 comments:

  1. oooo diam2 ko sukakn die erkkk hahaha :D


    kantoiiii gosip3x hoooreeyyyyyy!!! :D

    ReplyDelete
  2. HAHA! ALAmak ! kaki gosip sudah ketahuan ... hehe :P

    ReplyDelete